Kirjuta meile
Kuue lihtsa sammuga ärikingituste eksperdiks

Milline oleks ettevõtte väärtusi ja sõnumit edastav ärikingitus, mis puudutaks ka saajat? Millal peaks firmakingituste valimisega alustama, et mitte ajahätta jääda? Sellised ja veel mitmed on küsimused, millega tuleb puutuda kokku ettevõttele reklaamkingitusi valides. Ärikingituste terviklahendusi pakkuva partneri kaasamine aitab hoida kokku väärtuslikku aega ja raha.

Oluline on panustada läbimõeldud valikutesse

Firmakingitus on sümbol, mis peegeldab ettevõtte väärtusi ja hoiakuid ning kinkija hoolivust ja suhet kingi saajasse. Seega on oluline panustada läbimõeldud valikutesse. Ent sageli kiputakse alahindama kingituste korraldamisega kaasnevat töömahtu ning kui see ei ole töötaja põhitegevus, võib muude kohustuste kõrvalt jääda ajahätta. Ärikingituste täislahendusi pakkuval ettevõttel on kingikorraldusel tekkivate kõikvõimalike nüanssidega juba pikaajaline kogemus, osatakse näha tervikut ja planeerida detaile ning pakkuda erilisi ja personaliseeritud lahendusi eristumaks massist. Seepärast on tihti odavam ja tõhusam osta firmakingituste teenus sellele keskendunud ettevõtte käest. Siinjuures on aga oluline valida asjatundlik ja vilunud koostööpartner. Reklaamkingituste pakkuja valimisel tasub esmalt teha endale selgeks, millist teenust vajad ja partnerilt saad ning uurida ettevõtte tausta kas tal on piisavalt kogemust ja küllalt suur meeskond, et tagada stabiilsus ning töötav tarneahel, mis viiks sinu soovitud tulemuseni. Tuginedes meie 9-aastasele kogemusele ärikingituste korraldamisel, aitab parima tulemuseni jõuda järgmiste sammude läbimõtlemine.

1. Alusta ärikingitustega tegelemist võimalikult varakult.

Jõulukingituste puhul võiks valiku teha vähemalt 4-6 kuud enne kingituste üleandmist ehk juba augustis või septembris. Kingivalikuga varakult alustamine tagab sulle järgmise kasu:

  • Personaalsemad kingitused

Alustades kingikorraldusega varakult, on rohkem aega töötada välja individuaalsed lahendused. Kingituste tarnija ei pruugi piiratud aja jooksul jõuda organiseerida täpselt sinu soovitud lahendust. Personaalsemad reklaamkingitused on aga turunduslikult tulemuslikumad.

  • Vähem stressi

Jättes otsused viimasele minutile, riskid sellega, et võimalikud partnerid on oma prognoosid juba teinud ning neil ei pruugi jätkuda tooteid sinu soovitud koguses. Kõikidel osapooltel, näiteks trükikojad, tootjad jne, kes tellimuste parima täitmise nimel pingutavad, on jõulueelne aeg väga kiire ning lisatellimuste teenindamine võib kujuneda väljakutseks.

  • Madalam hind

Firmakingitusi aegsasti varuma asudes saad nende lahendusi ja mahtusid täpsemalt planeerida. See aitab vältida raiskamist ja tagab madalama ühikuhinna. Jättes otsused viimasele hetkele, võib tarnijal üksikutele või lisatellimustele kulunud aeg kergitada ka kingituste hinda.

2. Mõtle läbi väärtus ja sümbolid, mida kingitus peaks edastama.

Millist lugu sinu firmakingitus räägib? Millised on turunduslikud tunnuslaused ja olulisemad soovid, mida tahad kingitusega edasi anda? Need küsimused tasub hoolikalt läbi mõelda ning võimalusel lisada kingitusele oma ettevõtte logo ja muu sümboolikaga etiketid, graveeringud, kirjed jms. Tulemuseks on omapärasem ärikingitus, mis aitab kasvatada ka su brändi tuntust.

3. Erilisem tähendus on kingil, mis kannab endas lisaväärtust.

Et reklaamkingitus valmistaks saajale rõõmu, võiks sellel olla sügavam tähendus. Üha populaarsemad on ühiskondliku või eetilise lisaväärtusega ning armastusega valitud kingitused. Kodumaiste mahe- ja väiketootjate toodangut kinkides toetad Eesti majandust ja elu maapiirkondades ning aitad kaasa jätkusuutlikule elule kogu planeedil. Tervislike ja maitsvate mahetoodetega kingid head enesetunnet. Saates selliseid hingega ärikingitusi välismaale, levitad sõnumit Eestist kui puhta looduse ja kvaliteetse toodangu kodumaast ning tutvustad riiki laiemale tarbijaskonnale. 

4. Töötajatele kingituste tegemisel mõtle ka nende peredele ja lastele.

Iga sinu töötaja taga on pere, kes on tema igapäevane tugi ja taustajõud. Väärtusta töötajate lähedaste olemasolu ja panust ning vali kingitus, mida saab nautida terve pere.

5. Mõtle juba varakult ka kingituste kohaletoimetamise peale.

Kas kingitused tuleb toimetada ühte linna või mitmesse, ainult Eestisse või ka välismaale? Alati on parim anda ärikingitused üle näost näkku, sest see mõjub kingisaajale emotsionaalselt kõige tugevamini. Paraku ei ole see aga alati võimalik ning siis tuleb mõelda optimaalsete logistikalahenduste peale. Uuri koostööpartnerilt kindlasti tema kogemuste kohta.

6. Vali posti teel saadetavate kingituste mõõdud pakiautomaatide järgi.

Optimaalsete mõõtmetega pakendid aitavad logistika ja transpordi kulutusi märkimisväärselt säästa. Välismaale saatmiseks tasub valida kergema kaalu ja väiksema mõõduga kingitusi, sest nii kaal kui paki mõõtmed määravad saatmise hinna. Samuti on oluline kasutada läbiproovitud pakendit, et hoolega valitud kingitus jääks transpordi käigus kindlasti terveks. Mõtle reklaamkingitusi tehes eelkõige sellele, et kingitus oleks mõtestatud ja puudutaks selle saajat. Mida välja annad, seda saad tagasi ehk toetades oma käitumisega inimesi enda ümber, toetad tegelikult ka iseennast. Läbimõeldud ja väärtustest kantud otsuseid kingivalikul! 

Toode on soovinimekirja lisatud