Kirjuta meile
5 küsimust, millele mõelda ettevõtte jõulukinke valides

Milline oleks ettevõtte väärtusi ja sõnumit edastav kingitus, mis tekitaks saaja südames erilise tunde ja jääks meelde? Ärikingitus on sümbol, mis peegeldab ettevõtte väärtusi ja hoiakuid ning kinkija hoolivust ja suhet kingi saajasse. Millist lugu sinu kingitus räägib? Millised on turunduslikud tunnuslaused ja olulisemad soovid, mida tahad kingitusega edasi anda? Need küsimused tasub hoolikalt läbi mõelda. Sageli kiputakse alahindama ka ärikingituste korraldamisega kaasnevat töömahtu ning kui see ei ole töötaja põhitegevus, võib muude kohustuste kõrvalt jääda ajahätta. 

1. Miks üldse kinkida?

Koostööpartneritele ja klientidele tehtud reklaamkingitused on suurepärane vahend koostöö eest tänamiseks, ettevõtte väärtuste kommunikeerimiseks ning bränditeadlikkuse tõstmiseks. Ettevõtte töötajatele tehtud firmakingitused on hea ja oluline viis avaldada tänu nende panuse eest. Kingitused aitavad väljendada, et ettevõte väärtustab oma töötajaid ning pakuvad võimalust meeskonda loovalt motiveerida. Töötajatele kingituste tegemisel ei tasu kindlasti unustada peresid ja lapsi. Iga töötaja taga on pere, kes on tema igapäevane tugi ja taustajõud. Väärtusta ka töötajate lähedaste olemasolu ja panust ning vali kingitus, mida saab nautida terve pere. Jõuluajal on igati paslik teha eraldi kingitused töötajate lastele.

2. Mida kinkida?

Korraldades firmakingitusi ettevõtte töötajatele, koostööpartneritele või klientidele, kelle eelistustest ei ole täielikku ülevaadet, on kerge kulutada palju raha asjadele, millel ei pruugi saaja jaoks sügavamat tähendust olla ning mis võivad seetõttu lihtsalt seisma jääda. Et reklaamkingitus leiaks kindlasti kasutust, võiks see olla praktilise väärtusega ja igapäevaselt kasutatav, kuid seejuures siiski eristuv. Järjekordne laialt levinud reklaammeene, näiteks ettevõtte sümboolikaga kruus ei pruugi kingisaajas paraku erilist tunnet tekitada. Et firmakingitus valmistaks saajale rõõmu ja puudutaks teda isiklikult, võiks sellel olla sügavam tähendus. Olulisem kui kingituse suurus või hind, on mõte, mida see endas kannab ja väärtus, mida see nii kingi saajale kui ühiskonnale loob. Saaja peas laienevad need automaatselt põhimõteteks, mille eest seisab kingituse teinud ettevõte. Seepärast on üha populaarsemad ühiskondliku või eetilise lisaväärtusega ning läbimõeldud ja armastusega valitud kingitused. Aina rohkem Eesti inimesi on hakanud endale teadvustama toodete taga olevaid sügavamaid seoseid ja oma ostukäitumise mõjuahelat, eelistades sisu ja tähendust ka kingituselt. Eetilisi ja vastutustundlikke kingitusi leiab mitmest valdkonnast, üks võimalus selleks on toetada kodumaist mahetoodangut, millega kingid ka hea enesetunde.

Kodumaine mahetoode firmakingiks -  miks just see?

  • Tõeline Eesti oma looduse vägi
  • Kingitus, millel on hing sees
  • Tervislik ja suurepärane maitseelamus
  • Eesti käsitöö ja kvaliteet
  • Toetad kohalikku kogukonda ja Eesti maaelu
  • Peegeldab sinu ettevõtte väärtusi
  • Võimalus lisada kingile väge personaalse kujundusega
  • Keskkonnasõbralik
  • Aitad kaasa jätkusuutlikule elule meie planeedil

3. Kuidas eristuda?

Oluline aspekt, millele tasub firmakingitust ette valmistades mõelda, on selle personaliseerimine. Koostööpartnerite ja klientide kingituste tähistamine ettevõtte logo ja muu sümboolikaga on väga olulise tähendusega. Seepärast lisa võimalusel kingitustele kindlasti oma brändi kujundusega etiketid, graveeringud, kirjed jms. Tulemuseks on omapärasem kingitus, mis pälvib saaja tähelepanu ja jääb talle kauemaks meelde ning aitab kasvatada ka su brändi tuntust. Sama oluline on personaliseerimine ettevõtte töötajate jaoks. Nimedega isikupärastatud kingitused aitavad tuua esile iga konkreetset töötajat ja tema väärtusi ning tekitada sidusust ja lojaalsust ettevõttega. Omanimelise sümboolikaga kingitus tekitab saajas kindlasti erilise tunde, et mina ja mu panus on ettevõttele sedavõrd tähtsad.

4. Millal alustada?

Alustades firmapidude, jõulupidude, kliendiürituste, tähtpäevade ja muude sündmuste eel kingituste korraldamisega juba varakult, on rohkem aega töötada välja personaalsemad, täpselt sinu soovitud lahendused. Nii saad turunduslikult kindlasti tulemuslikumad kingitused. Otsuseid viimasele minutile jättes riskid sellega, et koostööpartneritel ei pruugi enam jätkuda tooteid sinu soovitud koguses. Kindlasti tasub ka arvestada, et trükikodadel, tootjatel jms, kes tellimuse täitmise nimel pingutavad, on teatud perioodidel, näiteks jõulueelsel ajal väga kiire. Ärikingitusi aegsasti varuma asudes saad ka nende lahendusi ja mahtusid täpsemalt planeerida, mis tagab madalama ühikuhinna ning aitab vältida liigseid kulutusi. Tarnijal võib viimasel hetkel tulnud üksikutele või lisatellimustele kuluv aeg kergitada ka kingituste hinda.

5. Kas kaasata partner?

Ärikingituste täislahendusi pakkuval ettevõttel on kingikorraldusel tekkivate kõikvõimalike nüanssidega juba pikaajaline kogemus, osatakse näha tervikut ja planeerida detaile ning pakkuda erilisi ja personaliseeritud lahendusi eristumaks massist. Seepärast on tihti odavam ja tõhusam osta ärikingituste teenus sellele keskendunud asjatundliku koostööpartneri käest. Kingipakkuja valimisel tasub esmalt teha endale selgeks, millist teenust vajad ja partnerilt saad ning uurida ettevõtte tausta, kas tal on piisavalt kogemust ja küllalt suur meeskond, et tagada stabiilsus ning töötav tarneahel, mis viiks sinu soovitud tulemuseni.

Toode on soovinimekirja lisatud